søndag 31. januar 2016

Restefest i januar!

Er du med på Pinneguris restefest 2016? Det er jeg. Og festen har begynt ganske bra, syns jeg!



Lua Merrygoatround i "rundstrikkintarsia" .


Lua Merrygoatround i vanlig mønsterstrikk. 


Jeg fikk to plantafarga hesper av en strikkevenninne, og så hadde jeg noen plantefarga rester som jeg brukte til stripene, også en gave. Veldig fornøyd med dette skjerfet/halsen. 


Mysterievotten Mosaikk - versjon kjapp og tjukk.


Teststrikk av mysterievotten fra i fjor høst, i resteegarn fra Sjølingstadkofta, vist fram nå i januar


Første sekskant i langtidsresteprosjektet teppet Persiske drømmer.

2 kommentarer:

  1. Så mykje fint! Du er så god med fargar. Det er alltid inspirerande å sjå kva du har trylla fram av fine kombinasjonar. Kristin

    SvarSlett
  2. ÅÅ, så gøy at det er flere som strikker restestrikk! Veldig mye flott du har strikket! Happy Knitting!

    SvarSlett