lørdag 27. desember 2014

#romjulsstrikk

Vottelauget arrangerer #romjulsstrikk
Jeg er med, er du?



Jeg hadde egentlig tenkt å strikke noe annet, men da Judith lanserte #romjulsstrikk klarte jeg ikke la være å slenge meg på. Siden Nøkken er den eneste av de fjorten vottene til Vottelauget jeg ikke har strikka ennå, blir det den. Det blir en fargerik Nøkken, men den kan gjemme seg blant juletrepynten om den blir redd.

Er du på Instagram, kan du bruke emneknaggene #romjulsstrikk og #eventyrligevotter, så finner vi bildene (det er visst premier også..) Du kan også dele bildene i min gruppe på Facebook eller på Ravelry.

Det har blitt mye votteprat her siste tida, men jeg tror jeg kan love at det blir votter også i 2015, men litt annet også. Fortsatt god jul, og godt nyttår!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar