torsdag 3. juli 2014

Sommerstille sommersysler

Det har vært stille på bloggen siden det trivelige treffet på Maihaugen. Men det pusles da med litt av hvert, blant annet heklebrikker. Sommer er hekletid, skrev jeg i fjor. Jeg planla en pute, som skal bli ferdig en gang, det er bare å sy den sammen som står igjen. Og i fjor lovte jeg også bort mønster på en gryteklut. Det har ikke blitt noe av ennå, og for å være ærlig tror jeg ikke det blir. Det er utrolig knotete å skrive heklemønstre, synes jeg. Men hekling er hyggelig, så det blir det nok fortsatt litt av fra tid til annen, men uten mønsterskriving.



Jeg titter nok innom senere i sommer også, men til da, ønsker jeg alle en riktig 

god sommer!

4 kommentarer:

  1. Herlige sommerfarger på brikkene dine! Den puta blir kjempefin, gleder meg til å se den. Jeg blir inspirert til å hekle mer, jeg er også litt på den "hekle om sommeren" og også små, fargerike strikkeprosjekter. God sommer til deg også!

    SvarSlett
  2. Hekling er morsomt i porsjoner, sommertid som vintertid. Jeg har aldri vært særlig flink med heklenåla, men av og til så hekles det litt her også.
    Ønsker deg en fin fin sommer!

    SvarSlett
    Svar
    1. Fint å kunne variere håndarbeidene litt :-)

      Slett