mandag 27. april 2015

"Solnedgang i Leirvik"

To dager før den store koftefesten i Trondheim blei jeg endelig ferdig med Next year in Lerwick-jakka mi, som jeg kjøpte garn til og begynte å strikke på Shetland i oktober i fjor. 


Det gikk litt seigt å bli ferdig med ermene, men med koftefesten i sikte, klarte jeg det!



Blid og fornøyd etter koftetoget! 
Legg merke til hvordan husene på Bakklandet matcher!



Garnet er for det meste Jamieson & Smith 2 ply Jumper weight, og litt Spindrift.


Mer om koftefesten en annen gang.

5 kommentarer:

  1. Så vacker tröja! Perfekt matchning mot husen vid kajen.

    SvarSlett
  2. Ei fantastisk flott kofte i nydelege fargar :)

    SvarSlett
  3. Herlige kofte har du strikkt igjen - deilige farger og mønster. Jeg liker garnet fra Jamieson & Smith - jeg strikkt to luer med vakker fairisle mønster :-)) Gleder meg å se dine bilder fra koftefesten i Trondheim. Ha en herlig uke fortsatt.
    Hilsen til deg.

    SvarSlett
  4. Nydelig! Jeg har ennå ikke fått startet på min jakke, men har den fremdeles i tankene.

    SvarSlett
  5. Finfin jakke! Og for en blid fotomodell!

    SvarSlett